Transportas
„Volkswagen“ variklio darbas žiemos metu: tai, kas iš tikrųjų svarbu

„Volkswagen“ variklio darbas žiemos metu: tai, kas iš tikrųjų svarbu

   Kiekvienas patyręs „Volkswagen“ vairuotojas žino, jog žema temperatūra automobiliui yra rimtas bei neišvengiamas išbandymas. Tai ypatingai galioja transporto priemonės varikliui bei, žinoma, su juo susijusioms sistemoms. Ilgametę patirtį turintys https://www.avkparts.lt/ automobilių bei jų dalių ekspertai pabrėžia, jog žiemą išryškėja problemos, kurios šiltuoju metų laiku dažnai išlieka nepastebėtos. Vis dėlto šaltu oru variklis turi veikti pasikeitusiomis sąlygomis, kurios ne tik priverčia variklio alyvą sutirštėti, tačiau taip pat paverčia jį jautresniu drėgmei. Taigi, kaip tinkamai pasirūpinti varikliu žiemos metu?

Oro padavimas ir degimo stabilumas

Pasak ekspertų, vienas iš dažniausiai nuvertinamų aspektų žiemos metu yra oro patekimas į variklį. Vis dėlto šaltas oras yra gerokai tankesnis, todėl teoriškai palankesnis degimui, tačiau realiomis sąlygomis svarbu, kad oro įsiurbimo sistema būtų sandari ir švari.  Bene dažniausiai pasitaikanti problema – užsikimšęs oro filtras. Būtent ši menka problema gali sukelti nestabilų variklio darbą žiemos metu. Taip yra todėl, jog žiemą oras neretai būna labai drėgnas, o drėgme kartu su smulkiomis šiukšlėmis oro filtrą užkemša greičiau. Pasak ekspertų, kai kurie vairuotojai renkasi patobulintas oro įsiurbimo sistemas, tačiau net ir standartinėje konfigūracijoje svarbiausia yra tvarkingas oro filtras, galintis garantuoti reikiamo oro kiekio patekimą į variklį. Dėl šios priežasties yra būtina oro filtrą keisti reguliariai, nes tik švarus oro filtras gali prisidėti prie gero variklio veikimo.

Variklio bloko ir alyvos pašildymas

Kaip jau buvo minėta anksčiau, žema temperatūra sutirština alyvą, todėl neišvengiamai mažėja variklio tarpusavio komponentų lubrikacija kol variklis nesušyla. Laimei, dalis naujų „Volkswagen“ modelių turi nuotolinio valdymo variklio pašildymo sistemas, kurios buvo montuojamos į šiaurės regionams skirtus „Volkswagen“ modelius. Ši funkcija leidžia pašildyti variklį dar prieš pradedant kelionę, o tai yra vienas iš pagrindinių ilgaamžiškumą garantuojančių veiksnių. Pašildyta alyva greičiau pasiekia visas tepimo vietas, todėl sumažėja trintis pirmosiomis variklio darbo sekundėmis. Tai tiesiogiai veikia variklio ilgaamžiškumą, ypač dyzeliniuose „Volkswagen“ varikliuose, kurie yra jautresni alyvos kokybei ir klampumui.

Žvakės, pakaitinimo sistema ir užvedimas

Dyzeliniuose „Volkswagen“ modeliuose ypatingą vaidmenį atlieka pakaitinimo žvakės ir jų valdymo sistema. Jeigu jos veikia netinkamai, variklio užvedimas šaltyje tampa sudėtingu arba visiškai neįmanomu. Net ir viena neveikianti pakaitinimo žvakė gali ženkliai pabloginti užvedimą ir padidinti apkrovą likusioms sistemos dalims. Taigi, ekspertai ragina kreiptis į servisą vos tik pajutus, kad šaltą žiemos rytą variklis vedasi sunkiau – tikėtina, jog bėda yra pakaitinimo žvakėse ir jas gali tekti keisti naujomis. Nepaisant to, šis remontas nėra ypatingai brangus, todėl dauguma „Volkswagen“ vairuotojų šią problemą išsprendžia greitai ir paprastai.

Kodėl verta pasiruošti žiemai?

„Volkswagen“ variklio paruošimas žiemai nėra tik elementaraus patogumo klausimas. Tai neabejotinai yra savotiška investicija yra pilnavertiškai veikiantį automobilį, kuris maloniai džiugins kiekvieną šaltos žiemos rytą nesukeldamas netikėtų problemų. Taigi, specialistai ragina pasirūpinti savo automobilio oro filtro švara jį pakeičiant nauju bei kreiptis į automobilių aptarnavimo centrą vos pajutus, jog automobilis užsiveda sudėtingai, nes bėdos gali būti smulkesnės nei galima būtų įsivaizduoti. Nepaisant to, svarbu naudoti kokybiškas bei originalias dalis.

Laiku pasirūpinus pagrindinėmis automobilio variklio sistemomis, „Volkswagen“ automobilis žiemą veiks stabiliau, ekonomiškiau ir, žinoma, patikimiau. Patikimai savo turimo „Volkswagen“ modelio eksploatacijai dalių ieškokite čia: https://www.avkparts.lt/vw-dalys/

Parašykite komentarą